Fotoklubben på Lilla Edetmässan

Foto: Klas Larsson Foto: Klas Larsson

I monter 21 har Fotoklubben under två intensiva dagar fotograferat mässbesökare, visat olika bildspel, informerat om vår verksamhet och på detta sätt marknadsfört klubben.

Dessutom har vi dokumenterat samtliga utställare fredag kväll, lördag och söndag. Hundratals bilder som ska lämnas till Företagscentrum.

Mässbesökare hade tillfälle att rösta på den bästa montern. Med några av ledorden, engagerade, trevliga, professionella, knep Fotoklubben bronsplatsen bland 51 utställare. Vinnare blev etablerade ICA Boström och dess bagare kom på andra plats.

- Jag anser att vi hade den bästa montern. Det går inte
jämföra oss med ICA, som bl a hade flera gånger större exponeringsyta och deras
dagliga verksamhet består mycket av att exponera sina varor på ett professionellt sätt. Fotoklubbens tredje placering räknar jag faktiskt som en seger, säger Klas Larsson.

Tack alla ni som engagerade er och bidrog till denna succé
och vi ska känna oss stolta över denna framgång.

Ett urval av bilderna som togs under mässdagarna FINNER DU HÄR. Fler kommer läggas upp löpande.

/Roger