måndag 19 septeber 2016

VIKTIGT MEDDELANDE

Till alla medlemmar i Lilla Edets Fotoklubb:
Säsongspremiären  är när detta skrivs redan avklarad. Ni som inte var där, missade en hel del, men det går att reparera nästföljande måndag.
Kvällen inleddes med återseendets glädje ty sommaruppehållet har varit långt. Helt enligt statuterna inledde ordf. Leif med ett kort men hjärtligt välkomsttal. Efter detta lade han fram ett förslag till höstprogram med tydliga drag från vårprogrammet men med lite annorlunda vinkling. Kaffe fick vi också, till detta bjöd Kerstin på hembakad äpplekaka! Gott!
Åsså bilder förstås! Och vilka bilder! Man tror ju att man sett allt, men icke, bilder på sällan skådade himlafenomen, små fåglar, mellanstora fåglar, stora fåglar. Nåja, åtminstone en som skulle bli stor! Blommor av många slag, ett ståtligt segelskepp, franska byar, stor måne, små solnedgångar, ljus dovhjort m.m.
Ja, man blir överraskad varje gång, både av alla motiven och dess kvalité!
                     tycker i alla fall…………Lilliz

Kerstin Martinsson