måndag 29 april 2019

Trots en strålande solig måndagskväll, tog sig ett tiotal medlemmar ner till klubblokalen. Dels för att se på bilder och dels för att kolla om Ulrika kommit helbragd hem från pilgrimsvandringen i Spanien. Och det hade hon. Med cirka sjuttio mil i benen. Berättade lite kort att allt gått bra. Hoppas vi får en utförligare rapport och mera bilder nästa vecka.
Ordförande Leif informerade om nyckeln som lånas ut till medlemmar. Och om förändrat arbetssätt framtiden. Nya ideer mottages tacksamt.
(OBS!, bör noteras att flera medlemmar försökte sitta på andra platser än deras ”egna”, kan väl tycka att det gick så där, efter en halvtimma satt alla på sina ”ordinarie” platser, men varför inte?. Övning ger färdighet heter det ju, så försöket kanske tål att upprepas)
Sedan visades det bilder och dracks kaffe. Och det var ju också så där, kaffet alltså, bilderna var det ju inga fel på och de finns ju på hemsidan.
Alf, Leif, Kerstin, Roger och Joakim bidrog alla med diverse motiv, vilket visade vilken bredd klubbens medlemmar har, synd att det inte kom fram på mässan, tycker i alla fall……………Lilliz

Joachim Werder
Kerstin Martinsson