måndag  10 april 2017

Ett litet antal medlemmar, åtminstone det minsta jag varit med om, hade tagit sig till klubblokalen. Var det därför vi hade så trevligt, så trevligt att vi nästan glömde bort att vi skulle titta på bilder? Varför var det så trevligt då? Jo, för att vi kom bort från bländare, komposition, vitbalans och ISO etc. en stund. Vi hamnade i Göteborg på 60-talet, Bohuslän på 1700-talet, England och Sverige på vikingatiden och någon som spelat fiol för den ryska tsaren, släktforskning m.m. Tänk vad mycket kunskap det finns i vår klubb. Drack kaffe med kaka gjorde vi också. Gott!
Tittade till slut på bilder förstås! Bilder från trandansen vid Hornborgasjön,
bilder från marsklandet vid Mollön på Orust och bilder på en liten strömstare. Jag vågar nog säga att alla var nöjda när vi gick hem, tycker i alla fall………..Lilliz
Lilliz
Martti