måndagen 4 mars 2019

När nu våren äntligen kommit, var det ju tänkt att vi skulle gå ut och fota lite ”nattbilder” på klubbkvällen, som vi kunde titta på senare.  Tyvärr blev det inte så, våren behövde paus och ropade därför in vintern igen, med ihållande regn och inslag av blötsnö. Vi fick alltså vackert sitta inne i värmen, titta på bilder, dricka varmt kaffe med dammsugare. Men först informerade ordf. Leif om det senaste från Lilla Edetmässan och att det nu var dags att betala medlemsavgiften. Det gör man till bankgiro. 5006-1639. Glöm inte skriva VEM som betalar!!!
Bilderna denna kväll var från både stort och smått, Talg Oxe i snö, Röd Hake på gren, Racer Bil m.m. på bana, blomma på skaft, nebulosa och stjärnor på himmelen (inte så konstigt att de blev tagna över huvudet, eller heter det över huvud taget) I vilket fall som helst riktades kameran väldigt mycket uppåt, så jag TROR att de blev tagna över huvud (taget)????
Då antalet bilder var något begränsat, blev det tid över för social samvaro (mycket tjöt alltså) om saker det inte pratas om så mycket på fotokvällarna!!
Trevligt!!! Tycker i alla fall …..Lilliz
Lasse Lohman