måndag 12 januari 2015

Så var det då äntligen dags att krypa ner i vår källare igen. Trots ruskvädret eller tack vare det, hade hela 45,94 % av medlemmarna tagit sig dit. Efter sedvanligt skvaller och kaffedrickning (gott) gick vår ordförande igenom vårens program som säkert har tagit många timmar att snickra ihop. Hur var det då? Jag kan säga så här; Jag köper det inte!! Varför då då?. Som betalande medlem får jag ju det GRATIS! Någon lär ha sagt att gratis är gott! Att det kan vara så här gott gör ju att man måste säga GRATTIS till alla medlemmar som är med och utnyttjar det. En eloge till ”snickaren” som satt ihop det.

Vi fick också ett förslag om en ny kalender som skiljer sig något från den vanliga. Skulle tro att den diskussionen kommer att fortsätta.

Givetvis hade vi bildvisning också. Alf, Roger, Ulrika, Hasse och Joachim i nu nämnd ordning berikade oss andra med upplevda ögonblick. Tänk så många ytterligare kaffetårar och fantastiska upplevda ögonblick vi får vara med om de kommande måndagarna,

HÄRLIGT, tycker i alla fall…..Lilliz.

Roger Sjöblom
Ulrika Eriksson