måndag 25 februari 2019

Vi började med att bestämma om utefoto nu kommande måndag.
Kom gärna ner till klubben och se om du hittar kamrater att gå ut med, men du väljer själv alla initiativ är rätt. Resultatet tittar vi på nästa gång.
Lokalen kommer sedan att vara öppen för den som vill värma sig med lite kaffe.
Kvällen i övrigt innehöll fina bilder, en snart vaknade Ryrsjö, Caribiska frukter, en magnifik kalkon från Livered. Det är detta som kallas mångfald
Hasse bjöd sedan på en så fin samling av vad man kan åstadkomma med Photoshop och bla klipp ock klistra även Joakim bjöd likaså på fina och instruerande ilder.
Bilderna kommenterades i all gemytlighet och vi försöker på bästa sätt stötta varandra i att få bilderna precis så där bra vi önskar.
Kvällen avslutades med en rekonstruktion av 90 talsfilm om Aitikgruvan och dess enorma maskiner av Bertil Lindqvist som nu är i Edetgruppens ägo.

Sen är det dags att betala medlemsavgiften för året och du kommer dessutom att få en blänkare på mailen.
Programmet är också under revision men skall vara klart till nästa gång.

Tack för ikväll och kaffet var gott som vanligt.
Vid  pennan Leif
Roger Sjöblom