Detta är ett blogginlägg

Måndag 20 januari
Även något riktigt bra har ett slut. Ikväll var det sista kvällen för vår så fantastiska kurs – akademi i PsE 2019, men som tur är tar det inte slut med det här. Hasse och Dzintra har lovat en fortsättning under hösten, tack och lov.
Nu är det i alla fall upp till oss att fortsätta träna efter de suveräna recept vi fått, och får jag prata för mig själv så har jag med detta kommit över en gräns i att vara bekväm med programmet -  så himla skönt.
Våra lärare förärades också ett ”premium” av klubben och en riktigt varm applåd för sitt extra ordinära engagemang.

Det har fungerat bra att använda förlängd tid på måndagar denna gången, men en fortsättning i höst kommer att läggas på en separat dag förslagsvis då 18-20 som på måndagarna.
Vi kan bara glädja oss åt den vitalisering av klubben detta inneburit men också tänka till hur vi fortsätter.
Nu direkt tar vi i alla fall en bild kväll och hoppas på mycket bilder, sen tänker jag att det får bli lite tekniktips varje gång, något om skärpedjup exempelvis nästa gång och sen blir det något om harmonilära och gyllene snittet fram över; gissa vem som vurmar för det.

Som avslutning fick vi också se lite ”vinter” bilder från Cap Verde öarna och vackra bilder av svensk sommar.

Vid pennan Leif