Bildvisning 8 november 2021

Tack Anders Skoorell för en inspirerande kväll. Många tips och tricks för att utveckla både sin fantasi och fototeknik. 16 januari kl 12 -16 har Anders en fotokurs med fokus på grunderna och den 28 januari en kurs i Nattfoto kl 18 - 23
Glöm inte månadens tema Makrofoto. Vi kommer att rösta fram bästa Makrobild den sista måndagen i november och denna bild läggs sedan ut på hemsidan som månadens bild. Man väljer själv ut den av sina bilder man vill ska delta i tävlingen. Obs! Inga namn på bilderna.  En bild/person. Tack Jori för denna finfina idé!
För alla som vill lära sig mer om Elementsprogrammet har Klas flera små instruktionsfilmer på svenska som han delar med sig av
Vi pratade lite om julavslutning, om att ha den på klubben i år och att fixa själva. Vi pratar mer nästa träff.

Kvällens bildvisare