Fotovisning 2 maj 2022

Varierad, kul kompott på bildvisningen: från faunan i Livered och snoktillhåll i Fontins naturreservat till backsippor på Remmene skjutfält, Borås-domherrar, kända och okända sjöar i närområdet och 1:a maj i Götet.
Till Nationaldagsfirandet i Slottsparken den 6 maj har klubben köpt in ett partytält 3X3 meter. I gömmorna har vi hittat två skärmar med plats för 16 av våra bilder, en bild/person. Meddela på måndag vilken bild ni vill visa (eller om ni inte vill visa någon alls.) Tre av dessa bilder är tänkta att utgöra priser i ett lotteri. Litet bord med karameller i en skål ska vi också ha.
Avslutningen 29 maj i Jaktstugan i Sjuntorp ser för tillfället ut ungefär så här: avfärd från klubben ca 10; lite aktiviteter innan lunch kl 12, därefter städ och disk och hejdå. Vi blir ca 20 personer. Klubben bjuder på stughyran, lunchen inklusive dessert från Kurts Catering bekostar var och en själv, 168kr.

Kvällens bildvisare